Φασούλι φασούλι γεμίζει το σακούλι, λέει μια ελληνική παροιμία, η οποία ταιριάζει απόλυτα στο μέσο επαγγελματικής (κυρίως) και κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn...
Ξεκινώντας τη λειτουργία του τον Μάιο του 2003, το LinkedIn δεν είχε και την τεράστια επιτυχία του Facebook, όμως με πολύ υπομονή και ψυχραιμία κατάφερε να εδραιωθεί στη συνείδηση του επιχειρηματικού κόσμου.
Τους 50 εκατομμύρια χρήστες τους έφτασε το 2009, μετά από έξι χρόνια λειτουργίας, ενώ κατάφερε να τους διπλασιάσει μέσα σε ενάμιση χρόνο.
Πλέον, προσθέτει έναν χρήστη το δευτερόλεπτο!
Η Βραζιλία είναι η πιο ελκυστική αγορά πλέον αφού η ανάπτυξη του στη χώρα ανέρχεται στο 428%! Ακολουθούν το Μεξικό, η Ινδία και η Γαλλία.
Η μέγιστη δραστηριότητα των χρηστών του καταγράφεται κατά τη διάρκεια του συνηθέστερου ωραρίου εργασίας, δηλαδή 9 το πρωί με 5 το απόγευμα.
Ξεκινώντας τη λειτουργία του τον Μάιο του 2003, το LinkedIn δεν είχε και την τεράστια επιτυχία του Facebook, όμως με πολύ υπομονή και ψυχραιμία κατάφερε να εδραιωθεί στη συνείδηση του επιχειρηματικού κόσμου.
Τους 50 εκατομμύρια χρήστες τους έφτασε το 2009, μετά από έξι χρόνια λειτουργίας, ενώ κατάφερε να τους διπλασιάσει μέσα σε ενάμιση χρόνο.
Πλέον, προσθέτει έναν χρήστη το δευτερόλεπτο!
Η χαρτογράφηση του LinkedIn:
Το 56% των χρηστών βρίσκονται εκτός ΗΠΑ. Η Βραζιλία είναι η πιο ελκυστική αγορά πλέον αφού η ανάπτυξη του στη χώρα ανέρχεται στο 428%! Ακολουθούν το Μεξικό, η Ινδία και η Γαλλία.
Η μέγιστη δραστηριότητα των χρηστών του καταγράφεται κατά τη διάρκεια του συνηθέστερου ωραρίου εργασίας, δηλαδή 9 το πρωί με 5 το απόγευμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου