δείχνουν ότι υπάρχει μια ολιγομελής ελίτ χρηστών που παίζουν κεντρικό ρόλο στην υπηρεσία.
Συγκεκριμένα, η έρευνα αποκάλυψε ότι περίπου 20.000 χρήστες δημιουργούν σχεδόν το 50% του περιεχομένου που διακινείται στο Twitter. Δεδομένου ότι οι συνολικοί χρήστες του Twitter είναι κάτι λιγότερο από 200 εκατομμύρια, η ελίτ αυτή αντιπροσωπεύει μόλις το 0,01% του micro-blogging πληθυσμού.
Πρόκειται για μια άτυπη ομάδα που αποτελείται από celebrities, bloggers, συγγραφείς, δημοσιογράφους και άλλους ανθρώπους με υψηλή αναγνωρισιμότητα που έχουν χιλιάδες followers. Πολύ συχνά, τα tweets αυτών των ανθρώπων αναμεταδίδονται από όσους τους ακολουθούν κι έτσι αυτή η ομάδα των 20.000 ανθρώπων είναι τελικά υπεύθυνη για το μισό περιεχόμενο που διακινείται στο Twitter.
Όσο για τα retweets που κάνουν οι ίδιοι οι elite users, φαίνεται ότι οι bloggers είναι οι πιο δραστήριοι, καθώς αναμεταδίδουν πολύ περισσότερη πληροφορία από τις άλλες υπο-ομάδες.
e-pcmag
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου