4 Απριλίου 2011

Κρίσιμη δίκη για τον Π. Ψωμιάδη

Αν καταδικαστεί, εκπίπτει του αξιώματός του...

Αύριο ο περιφερειάρχης κάθεται στο εδώλιο του πενταμελούς εφετείου και δικάζεται για τη γνωστή υπόθεση της κατ’ ουσίαν απάλειψης προστίμου που επιβλήθηκε σε επιχειρηματία, επειδή είχε συλληφθεί επανειλημμένα να νοθεύει καύσιμα. Πρωτοδίκως του είχε επιβληθεί ποινή φυλάκισης δώδεκα μηνών με αναστολή. Ενδεχόμενη καταδικαστική απόφαση σημαίνει πως ο Παναγιώτης Ψωμιάδης τίθεται σε αργία και δεν έχει δικαίωμα να θέσει υποψηφιότητα για οποιαδήποτε δημόσια θέση. Η υπερασπιστική γραμμή του, οι μάρτυρες και τα επιχειρήματά τους. Θα τον διαδεχθεί ο αδερφός του;
  • Τα νέα κατορθώματα
  • Το ζεύγος Ψωμιάδη αγόρασε μη άρτιο αγροτεμάχιο αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, το οποίο εμφανίζει ως οικοδομήσιμο.
  • Αποκαλυπτικό πόρισμα ελέγχου με σωρεία παρανομιών της διοίκησης Ψωμιάδη στο ΚΕΚ της νομαρχίας παραδίδεται στη δικαιοσύνη.

Αν καταδικαστεί, εκπίπτει
ΤΗΣ ΜΑΡΟΥΛΑΣ ΠΛΗΚΑ
Όταν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης στις 14 Οκτωβρίου του 2010 πανηγύριζε τη νέα (και δυσκολότερη απ’ ό,τι υπολόγιζε) εκλογική νίκη του, γνώριζε πολύ καλά ότι σε λίγους μήνες υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο να υποχρεωθεί να φύγει όχι μόνο από το θώκο της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και από την πολιτική.
Η ώρα της κρίσης έφτασε για τον περιφερειάρχη. Αύριο πρόκειται να καθίσει εκ νέου στο εδώλιο του κατηγορουμένου και τυχόν τελεσίδικη καταδίκη του για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος θα σημάνει όχι μόνο την άμεση παύση του και την έκπτωσή του από τη θέση του περιφερειάρχη αλλά το άδοξο τέλος του “φαινομένου Ψωμιάδη” στην πολιτική ζωή του τόπου.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η υπερασπιστική γραμμή του περιφερειάρχη δεν θα διαφέρει από εκείνη που είχε ακολουθήσει στην πρώτη δίκη του για τη συγκεκριμένη υπόθεση, ενώ προετοιμάζει και την αντεπίθεσή του, στην περίπτωση που καταδικαστεί. Όπως ήδη έγραψε η “Θ”, ο Π. Ψωμιάδης θα χαρακτηρίσει ενδεχόμενη τελεσίδικη καταδίκη του ως πολιτική δίωξη και προσπάθεια ισχυρών “πράσινων” και “γαλάζιων” κύκλων να φιμώσουν την ανεξάρτητη φωνή ενός Μακεδόνα, επειδή ενοχλεί…
“Αυτοδικαίως...”. Ο Π. Ψωμιάδης φέρεται αποφασισμένος να παλέψει για την παραμονή του στην περιφέρεια και συνεπώς και στην πολιτική, γι’ αυτό και ζήτησε τη συνδρομή συνταγματολόγου και νομικών, για να του βρουν τα ανοικτά παράθυρα του “Καλλικράτη”. Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες ήδη έχει στα χέρια του γνωμοδότηση, βάσει της οποίας πρέπει να διατηρήσει το αξίωμά του, διότι τέλεσε το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, όταν ήταν νομάρχης. Ωστόσο εντελώς διαφορετική γνωμάτευση φέρεται να έχει στα χέρια του το υπουργείο Εσωτερικών και μάλιστα από το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, σύμφωνα με την οποία οι αιρετοί της αυτοδιοίκησης εκπίπτουν από το αξίωμά τους, εάν καταδικαστούν για αδίκημα που προβλέπει ο “Καλλικράτης”, ανεξαρτήτως του αν αυτό τελέστηκε ενόσω υπηρετούσαν στην ίδια ή σε άλλη βαθμίδα ΟΤΑ. Το ίδιο υποστηρίζει και ο συνταγματολόγος Κώστας Χρυσόγονος, στον οποίο απευθύνθηκε η “Θ”. “Η έκπτωση επέρχεται αυτοδικαίως, σε περίπτωση που ο περιφερειάρχης καταδικαστεί για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, ανεξαρτήτως της ιδιότητας την οποία είχε, όταν το διέπραξε (βλ. σχετικό άρθρο)”, τονίζει.
Συναντήσεις με τους δικηγόρους. Καλά ενημερωμένη πηγή της περιφέρειας υποστηρίζει ότι τις προηγούμενες ημέρες ο κ. Ψωμιάδης είχε συναντήσεις με τους νομικούς του, για να χαράξουν την τακτική και την υπερασπιστική γραμμή που θα ακολουθήσουν στην κρίσιμη δίκη. Η ιδέα να επαναληφθεί το “θέατρο παραλόγου” που παίχτηκε τον προηγούμενο Οκτώβριο, όταν δόθηκε τρίτη αναβολή για την εκδίκαση της υπόθεσης εξαιτίας κολλήματος των δικηγόρων, δεν έτυχε θερμής υποδοχής από τη δικηγορική ομάδα του. Η ίδια πηγή συμπληρώνει πως οι νομικοί συμβούλευσαν τον περιφερειάρχη να μην επιδιώξει τέταρτη αναβολή. Αξίζει να σημειωθεί ότι έγκριτοι νομικοί κύκλοι επισημαίνουν πως είναι ιδιαίτερα δύσκολο το δικαστήριο να δεχτεί κάτι τέτοιο, “εκτός εάν συντρέχουν ιδιαιτέρως σοβαροί λόγοι, όπως για παράδειγμα ένα μεγάλο πρόβλημα υγείας, που υποχρέωσε τον κατηγορούμενο να εισαχθεί σε νοσοκομείο ή ένα αντίστοιχα σοβαρό κώλυμα του δικηγόρου του”.
Αναφορικά με την υπερασπιστική γραμμή, ο Π. Ψωμιάδης δεν σκοπεύει να παρεκκλίνει από τις αρχικές θέσεις του, οι οποίες τότε είχαν πείσει την εισαγγελέα της έδρας. Θα υποστηρίξει ότι λειτούργησε στα όρια του νόμου, θέλοντας να δείξει το “ανθρώπινο πρόσωπο της νομαρχίας”, ενώ θα επικαλεστεί και ανθρωπιστικούς λόγους που τον οδήγησαν στο εδώλιο. Ανάμεσα στους μάρτυρες υπεράσπισης θα βρίσκεται και ο Γ. Τσαμασλής, ο οποίος διαβεβαίωσε συνεργάτες του περιφερειάρχη ότι δεν θα αλλάξει την αρχική κατάθεσή του, παρότι οι σχέσεις τους έχουν διαρραγεί.
Για την ιστορία. Στις 13 Φεβρουαρίου του 2009 το τριμελές εφετείο καταδίκασε τον Παναγιώτη Ψωμιάδη σε 12μηνη φυλάκιση με τριετή αναστολή, κρίνοντάς τον ένοχο για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος. Ως γνωστόν ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κάθισε στο εδώλιο του κατηγορουμένου ύστερα από καταγγελία υψηλόβαθμου υπαλλήλου της νομαρχίας Θεσσαλονίκης ότι αποπέμφθηκε από τη θέση του, διότι αντέδρασε στην υπερβολική μείωση χρηματικών προστίμων (από 89.000 σε 5.000 ευρώ) που είχε επιβάλει η νομαρχία σε πρατηριούχο, ο οποίος επανειλημμένα είχε συλληφθεί να νοθεύει καύσιμα. Αν και η εισαγγελέας της έδρας είχε προτείνει την απαλλαγή του κατηγορουμένου, το δικαστήριο διαφοροποιήθηκε και καταδίκασε τον τότε νομάρχη Θεσσαλονίκης. Μάλιστα ο ίδιος είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: “Τιμώ και σέβομαι την τεκμηριωμένη αθωωτική πρόταση της εισαγγελέως της έδρας. Δέχομαι την απόφαση του δικαστηρίου. Σε αντίθεση με το κράτος εμείς θα συνεχίσουμε να έχουμε κοινωνικό και ανθρώπινο πρόσωπο”. Είχε δε εμφανιστεί βέβαιος ότι θα αθωωθεί στο εφετείο.
Η θεσμική λύση, ο συνεχιστής και ο “απέναντι”. Σε περίπτωση που το δευτεροβάθμιο εφετείο καταδικάσει τον Π. Ψωμιάδη, ο γ.γ. αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης Θύμιος Σώκος είναι υποχρεωμένος να τον θέσει άμεσα σε αργία, μέχρι η δικαστική απόφαση να φτάσει στα χέρια του υπουργού Εσωτερικών, ο οποίος θα κινήσει τις περαιτέρω διαδικασίες για την έκπτωση από το αξίωμα. Όταν η έκπτωση λάβει αμετάκλητο χαρακτήρα, θα συγκληθεί η πλειοψηφούσα παράταξη της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, για να εκλέξει νέο περιφερειάρχη. Δικαίωμα υποψηφιότητας έχουν όλοι οι εκλεγμένοι με σταυρό περιφερειακοί σύμβουλοι αλλά όχι οι αντιπεριφερειάρχες.
Εντός της πλειοψηφούσας παράταξης επισήμως δεν συζητείται το τι θα συμβεί στο ενδεχόμενο έκπτωσης του περιφερειάρχη, όμως ανεπισήμως τα σενάρια διαδοχής δίνουν και παίρνουν, με τους συμβούλους να μη συμφωνούν στο ποια θα είναι η πλέον ενδεδειγμένη λύση. Το διάστημα κατά το οποίο ο περιφερειάρχης θα βρίσκεται σε αργία τα καθήκοντά του θα εκτελεί ο αναπληρωτής περιφερειάρχης, δηλαδή ο αδελφός του Διονύσης, τον οποίο ο Π. Ψωμιάδης θα επιδιώξει να τον επιβάλει ως μόνιμο διάδοχο και συνεχιστή του έργου του. Εσχάτως ακούγεται ότι, όταν θα έρθει η ώρα της διαδοχής, υποψηφιότητα προτίθεται να θέσει ο Γ. Τσαμασλής, που ήρθε δεύτερος σε σταυρούς και διαθέτει σχετική επιρροή σε μερίδα συμβούλων της παράταξης. Άλλοι περιφερειακοί σύμβουλοι θεωρούν ως καλύτερη διέξοδο τη “θεσμική λύση” και προκρίνουν στο αξίωμα του περιφερειάρχη να αναδειχθεί η σημερινή πρόεδρος του συμβουλίου Αθηνά Αηδονά. Όλα αυτά θα εξελιχθούν σε βάθος χρόνου, αφού θεωρείται βέβαιο ότι ο Π. Ψωμιάδης θα προσφύγει στον Άρειο Πάγο, για να ανατρέψει ενδεχόμενη καταδικαστική απόφαση.
Η Νέα Δημοκρατία μέχρι στιγμής τηρεί σιγή ιχθύος, αλλά, όπως εκτιμούν τοπικά στελέχη, “η Συγγρού δεν θα μείνει παρατηρητής σε περίπτωση έκπτωσης του Π. Ψωμιάδη”…
ΑΠΟΨΗ
Καταδίκη και τιμωρία
Κωνσταντίνος Χρυσόγονος, καθηγητής συνταγματικού Δικαίου στο ΑΠΘ
Σύμφωνα με το άρθρο 72, παρ. 9 του κώδικα νομαρχιακής αυτοδιοίκησης (Πδ 30/1996) ο νομάρχης εκπίπτει αυτοδικαίως από το αξίωμά του, αν καταδικαστεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση ως αυτουργός ή συμμέτοχος για παράβαση καθήκοντος, “εφόσον το τελευταίο στρέφεται κατά της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ή νομικών προσώπων της”, όπως ρητά ορίζεται.
Συναφώς σύμφωνα με το άρθρο 236, παρ. 1, εδ. Γ’ του Ν. 3852/2010 (“Καλλικράτης”) οι περιφερειάρχες εκπίπτουν αυτοδικαίως για τον ίδιο λόγο από το αξίωμά τους, εντούτοις δεν αναφέρεται ρητά κατά τίνος πρέπει να στρέφεται το αδίκημα (π.χ. περιφέρειας ή άλλης βαθμίδας ΟΤΑ). Του νόμου μη διακρίνοντος πρέπει να γίνει δεκτό ότι η έκπτωση επέρχεται αυτοδικαίως, σε περίπτωση που ο περιφερειάρχης καταδικαστεί για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, ανεξαρτήτως της ιδιότητας την οποία είχε, όταν το διέπραξε (π.χ. νομάρχης ή δήμαρχος).

Μετέτρεψε αγροτεμάχιο σε… οικόπεδο
ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΗΛΙΑΔΗ
Σε αγορά ενός αγροτεμαχίου, του οποίου η εμπορική αξία ανέρχεται σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, προχώρησε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης μετά της συζύγου του Τζούλιας.
Μάλιστα, ενώ το συγκεκριμένο αγροτεμάχιο οι ίδιοι οι πωλητές το χαρακτηρίζουν ως “μη άρτιο” και “μη οικοδομήσιμο”, εντούτοις στο συμβόλαιο αγοράς περιγράφεται -περιέργως πώς- ως “άρτιο και οικοδομήσιμο”.
Πρόκειται για ένα ακίνητο το οποίο βρίσκεται σε μία από τις πλέον προνομιακές περιοχές της ανατολικής Θεσσαλονίκης, στην κτηματική περιοχή του Νέου Ρυσίου, στο δρόμο ο οποίος οδηγεί στο “Χωριό της Ειρήνης”. Έχει μοναδική θέα στο αεροδρόμιο και το Θερμαϊκό και βεβαίως στο μεγαλύτερο μέρος της Θεσσαλονίκης.
Αξίας περίπου 600.000 ευρώ. Σύμφωνα με το συμβόλαιο, το οποίο έχει στη διάθεσή της η “Θ”, το αγροτεμάχιο αγοράστηκε το Νοέμβριο του 2007 εξ ημισείας από τον κ. Ψωμιάδη και τη σύζυγό του Ιουλία. Ως αντίτιμο δηλώνεται το ποσό των 171.577 ευρώ, ακριβώς όση και η τότε αντικειμενική αξία του ακινήτου, όπως συμβαίνει άλλωστε σχεδόν σε όλες αυτού του είδους τις αγοραπωλησίες. Ωστόσο από τη δημοσιογραφική έρευνα προέκυψε ότι η πραγματική εμπορική αξία εκείνη την εποχή ανερχόταν περίπου στις 550.000 με 600.000 ευρώ. Σύμφωνα με μεσίτες της περιοχής, σε ορισμένους εκ των οποίων μάλιστα είχαν απευθυνθεί οι πωλητές, για να εμπορευτούν το ακίνητό τους, “η τιμή που ζητούσαν ήταν γύρω στις 600.000 ευρώ”.
Δηλώθηκε ως οικοδομήσιμο. Πέραν αυτού στο συμβόλαιο αγοράς από το ζεύγος Ψωμιάδη επισυνάπτονται τοπογραφικό σχεδιάγραμμα, καθώς και υπεύθυνη δήλωση, “με την οποία δηλοί”, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο συμβόλαιο, “ότι το άνω αγροτεμάχιο βρίσκεται σε επέκταση σχεδίου πόλεως, είναι άρτιο και οικοδομήσιμο σύμφωνα με τις κείμενες πολεοδομικές διατάξεις, είναι εντός Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου και οφείλει εισφορά σε γη και χρήμα που θα προκύψει με την τελεσιδικία της πράξης εφαρμογής…”.
Εντούτοις το εν λόγω αγροτεμάχιο είναι μικρότερο των 4 στρεμμάτων που είναι το όριο αρτιότητας (στο συμβόλαιο αναφέρεται ως 3.809 τ.μ., ενώ στο κτηματολόγιο καταχωρίστηκε ως 3.798) και επιπλέον δεν ανήκει στην εντός ζώνης περιοχή του Νέου Ρυσίου, καθώς απέχει από τα όρια του οικισμού απόσταση μεγαλύτερη των 500 μέτρων. Συνεπώς δεν πληροί καμία από τις νόμιμες προϋποθέσεις, για να είναι άρτιο και οικοδομήσιμο. Στο συμβόλαιο αγοράς αναφέρεται επίσης ότι το ακίνητο βρίσκεται επί της επαρχιακής οδού Θεσσαλονίκης - Νέων Μουδανιών, ενώ στην πραγματικότητα βρίσκεται σε αγροτικό δρόμο, ο οποίος οδηγεί στο “Χωριό της Ειρήνης” και εν συνεχεία στο πίσω μέρος του οικισμού της Καρδίας.
Η ανεξήγητη μετατροπή. Επίσης σε προηγούμενο συμβόλαιο γονικής παροχής που αφορά ακριβώς το ίδιο ακίνητο οι ίδιοι οι πωλητές το χαρακτηρίζουν ως “μη άρτιο” και “μη οικοδομήσιμο”. Το συμβόλαιο συντάχθηκε πριν από λίγα χρόνια, το 2002, και σε αυτό αναφέρεται ότι “κείται εκτός ζώνης του οικισμού” και επιπλέον “δεν είναι άρτιο ούτε οικοδομήσιμο”. Στην πενταετία που μεσολάβησε ως την πώληση του ακινήτου στο ζεύγος Ψωμιάδη ουδεμία αλλαγή υπήρξε στο σχέδιο πόλης ούτε βεβαίως το αγροτεμάχιο… μετακινήθηκε εγγύτερα προς τον οικισμό, ώστε να θεωρηθεί ότι βρίσκεται εντός ζώνης, για να αποκτήσει αρτιότητα.
Το συμβόλαιο γονικής παροχής του 2002 μνημονεύεται και στη συμβολαιογραφική πράξη αγοράς του ακινήτου από το ζεύγος Ψωμιάδη, συνεπώς θεωρείται βέβαιο ότι ήταν σε γνώση τους ότι το αγροτεμάχιο “δεν είναι άρτιο ούτε οικοδομήσιμο”. Αυτό ωστόσο σε τίποτε δεν εμπόδισε τους νέους αγοραστές να δηλώσουν το ακριβώς αντίθετο, προσβλέποντας ενδεχομένως σε άμεση ανοικοδόμησή του.

Στη δικαιοσύνη και για το ΚΕΚ της νομαρχίας
Σοβαρότατες παρανομίες στη λειτουργία του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης της νομαρχίας Θεσσαλονίκης διαπιστώνει έλεγχος του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔΔ). Σύμφωνα με το πόρισμα του ΣΕΕΔΔ, το οποίο εξεδόθη προ ολίγων ημερών, στο ΚΕΚ “Θεσσαλονίκη”, στο οποίο πρόεδρος ήταν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης, επικρατούσε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας ως προς τις διοικητικές αλλά και τις οικονομικές λειτουργίες του. Κατόπιν αυτών ο επιθεωρητής στην έκθεσή του προτείνει τη διενέργεια λεπτομερούς οικονομικού και διαχειριστικού ελέγχου από τους οικονομικούς επιθεωρητές του υπουργείου Οικονομικών. Παράλληλα προτείνει να διαβιβαστεί το πόρισμα στον αρμόδιο πταισματοδίκη, ο οποίος διενεργεί προκαταρκτική έρευνα, αλλά και στο γενικό γραμματέα της αποκεντρωμένης διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης Θύμιο Σώκο, προκειμένου να ασκήσει τον απαιτούμενο πειθαρχικό έλεγχο σε βάρος του κ. Ψωμιάδη, “διότι δεν μερίμνησε, ώστε να αποκατασταθεί η νομιμότητα της λειτουργίας του ΚΕΚ…”, όπως σχετικά αναφέρεται.
Αδιαφάνεια. Τα σημαντικότερα ευρήματα που προέκυψαν από την έρευνα του ΣΕΕΔΔ είναι σύμφωνα με το πόρισμα τα ακόλουθα:
1. Το ΚΕΚ ιδρύθηκε ως αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία πριν από δεκατέσσερα χρόνια κατά τρόπο παράνομο. Όπως άλλωστε αναφέρεται και στο υπόμνημα το οποίο παρέδωσε στο ΣΕΕΔΔ ο κ. Ψωμιάδης, “προφανώς και πρόκειται για μία προδήλως ανωμάλως συσταθείσα αμιγώς νομαρχιακή επιχείρηση, η οποία περιβλήθηκε τη μορφή της ‘αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας’…”.
2. Κατά καιρούς έγιναν διάφορες απόπειρες αποκατάστασης της νομιμότητας όσον αφορά την ίδρυση και τη λειτουργία του ΚΕΚ, με συνεχείς τροποποιήσεις του καταστατικού του, οι οποίες όμως επίσης στερούνταν της δέουσας νομιμότητας.
3. Το ζήτημα της αποκατάστασης της νομιμότητας έθεσε, δύο φορές μάλιστα, εγγράφως το 2005 και το 2007 και ο νομικός σύμβουλος της νομαρχίας. Μάλιστα στην τελευταία εμπιστευτική επιστολή του προς το νομάρχη αναφέρει ότι “…η συνεχιζόμενη λειτουργία του ΚΕΚ με τη σημερινή μορφή του (ως δήθεν εταιρεία δίχως εταίρους) συνιστά ανωμαλία που παρατείνεται αδικαιολόγητα”. Ωστόσο ουσιαστικές ενέργειες για την αποκατάσταση της νομιμότητας δεν έγιναν παρά μόνον το Φεβρουάριο του 2010, όταν κατ’ αυθαίρετο τρόπο επιχειρήθηκε η αλλαγή τίτλου της εταιρείας από “μη κερδοσκοπική” σε “αμιγής νομαρχιακή”.
4. Η τελευταία απόπειρα αποκατάστασης της νομιμότητας έγινε μόλις δέκα ημέρες πριν από τη διάλυση της νομαρχίας, στις 21 Δεκεμβρίου 2010, η οποία όμως, όπως αναφέρει το πόρισμα του ΣΕΕΔΔ, “δεν πληροί τους όρους του νόμου”.
Απουσία οικονομικού ελέγχου
5. Παρότι ο ετήσιος κύκλος εργασιών, τουλάχιστον κατά την τελευταία πενταετία, υπερέβαινε το 1,5 εκατ. ευρώ, ουδέποτε ασκήθηκε οικονομικός έλεγχος των πεπραγμένων του ΚΕΚ από το νομαρχιακό συμβούλιο ούτε ποτέ δημοσιεύτηκαν οι ισολογισμοί του και η έκθεση πεπραγμένων. Επιπλέον ουδέποτε ήρθαν προς έγκριση στο νομαρχιακό συμβούλιο ο προϋπολογισμός και οι ισολογισμοί του ΚΕΚ. Στο υπόμνημά του ο κ. Ψωμιάδης αντιτείνει ότι κατά καιρούς έχουν γίνει έλεγχοι από την περιφέρεια, το ΙΚΑ, ορκωτό ελεγκτή και από τη Ζ’ ΔΟΥ, καθώς και από το δ.σ. του ΚΕΚ, το οποίο βεβαίως διόριζε ουσιαστικά ο ίδιος, ο οποίος και προέδρευε.
6. Αδιαφάνεια υπήρξε και ως προς τις προσλήψεις του προσωπικού, καθώς, αν και ζητήθηκαν, εντούτοις δεν διαβιβάστηκαν στο ΣΕΕΔΔ έγγραφα του ΑΣΕΠ σχετικά με την πρόσληψη των υπαλλήλων. Επιπλέον, ενώ στα υπόλοιπα τρία ΚΕΚ γειτονικών νομών απασχολούνται ένας με δύο υπάλληλοι, σε αυτό της Θεσσαλονίκης εμφανίζονται να εργάζονται περί τους δεκαπέντε, οι οποίοι μονιμοποιήθηκαν με το περίφημο διάταγμα Παυλόπουλου. Όλοι αυτοί μετατάσσονται πλέον στην περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς στις 12 Απριλίου το περιφερειακό συμβούλιο θα αποφασίσει την οριστική διάλυση και των τεσσάρων ΚΕΚ (Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Χαλκιδικής και Σερρών), όπως επιτάσσει ο “Καλλικράτης”.
N.H.

makthes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Related Posts with Thumbnails