Στις ΗΠΑ για πρώτη φορά οι αναγνώστες και τα διαφημιστικά έσοδα των ηλεκτρονικών εφημερίδων ξεπέρασαν τα έντυπα φύλλα,...
σύμφωνα με την έκθεση State of the News Media του ινστιτούτου Pew.
Από την έρευνα προκύπτει πως το 46% των Αμερικανών δήλωσαν ότι διαβάζουν ειδήσεις στο Διαδίκτυο τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ 40% απάντησαν ότι ενημερώνονται από έντυπες εφημερίδες ή από τις ιστοσελίδες τους.
«Η μετατόπιση προς το Διαδίκτυο είναι εντυπωσιακή και επιταχυνόμενη. Η άμεση υιοθέτηση των συσκευών tablet από το κοινό και η εξάπλωση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτό το φαινόμενο», επισημαίνει ο επικεφαλής της μελέτης Τομ Ρόζενστιλ.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι οι εφημερίδες δεν υπέστησαν μόνο πλήγμα από την οικονομική κρίση και τη σημαντική μείωση διαφημιστικών εσόδων, αλλά από την επιλογή των καταναλωτών να αναζητούν την ενημέρωσή τους στο Διαδίκτυο και τη μετακίνηση της διαφημιστικής δαπάνης προς την κατεύθυνση αυτή.
Όμιλοι εφημερίδων, όπως οι Gannet, New York Times και McClatchy συνεχίζουν να αναφέρουν υποχώρηση των διαφημιστικών εσόδων, τη στιγμή που άλλα μέσα -όπως η τηλεόραση- βιώνουν ανάκαμψη διαφημιστικών εσόδων.
Σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν την αρνητική αυτή τάση, οι εφημερίδες στις ΗΠΑ μείωσαν σημαντικά το προσωπικό τους, με τις αίθουσες σύνταξης να απασχολούν σήμερα 30% λιγότερους δημοσιογράφους από ότι πριν μία δεκαετία.
Οι εφημερίδες προσπαθούν τώρα να αναπληρώσουν τα χαμένα έσοδα χρεώνοντας για τα άρθρα τους στο ίντερνετ.
Αυτό σχεδιάζει να κάνει και η New York Times, που θα αρχίσει να χρεώνει για το διαδικτυακό της περιεχόμενο μέσα στην άνοιξη.
skai
σύμφωνα με την έκθεση State of the News Media του ινστιτούτου Pew.
Από την έρευνα προκύπτει πως το 46% των Αμερικανών δήλωσαν ότι διαβάζουν ειδήσεις στο Διαδίκτυο τρεις φορές την εβδομάδα, ενώ 40% απάντησαν ότι ενημερώνονται από έντυπες εφημερίδες ή από τις ιστοσελίδες τους.
«Η μετατόπιση προς το Διαδίκτυο είναι εντυπωσιακή και επιταχυνόμενη. Η άμεση υιοθέτηση των συσκευών tablet από το κοινό και η εξάπλωση των έξυπνων κινητών τηλεφώνων συνέβαλαν καθοριστικά σε αυτό το φαινόμενο», επισημαίνει ο επικεφαλής της μελέτης Τομ Ρόζενστιλ.
Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι οι εφημερίδες δεν υπέστησαν μόνο πλήγμα από την οικονομική κρίση και τη σημαντική μείωση διαφημιστικών εσόδων, αλλά από την επιλογή των καταναλωτών να αναζητούν την ενημέρωσή τους στο Διαδίκτυο και τη μετακίνηση της διαφημιστικής δαπάνης προς την κατεύθυνση αυτή.
Όμιλοι εφημερίδων, όπως οι Gannet, New York Times και McClatchy συνεχίζουν να αναφέρουν υποχώρηση των διαφημιστικών εσόδων, τη στιγμή που άλλα μέσα -όπως η τηλεόραση- βιώνουν ανάκαμψη διαφημιστικών εσόδων.
Σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσουν την αρνητική αυτή τάση, οι εφημερίδες στις ΗΠΑ μείωσαν σημαντικά το προσωπικό τους, με τις αίθουσες σύνταξης να απασχολούν σήμερα 30% λιγότερους δημοσιογράφους από ότι πριν μία δεκαετία.
Οι εφημερίδες προσπαθούν τώρα να αναπληρώσουν τα χαμένα έσοδα χρεώνοντας για τα άρθρα τους στο ίντερνετ.
Αυτό σχεδιάζει να κάνει και η New York Times, που θα αρχίσει να χρεώνει για το διαδικτυακό της περιεχόμενο μέσα στην άνοιξη.
skai
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου