14 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ «ΕΓΩ» ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΨΑΧΝΕΣ ΠΟΤΕ ...ΜΕΣΑ ΣΟΥ.

ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΟ «ΕΓΩ» ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ.... ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΓΩΘΕΙ ΤΟ «ΕΓΩ» ΤΟΥΣ...
ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΓΩΘΕΙ ΤΟ «ΕΓΩ» ΤΟΥΣ...
ΤΟ «ΕΓΩ» ΕΙΝΑΙ Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ «ΕΓΩ» ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΕΙΜΑΙ ΕΣΥ».
ΘΕΩΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΟΥ ΜΙΛΑ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ...ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΕΓΩ»....
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ «ΕΓΩ» ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΨΑΧΝΕΣ ΠΟΤΕ ...ΜΕΣΑ ΣΟΥ.
ΜΑΣΚΑΡΕΥΕΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΩΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ.
ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ...ΣΟΥ ΜΙΛΑ , ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙΣ...
Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ «ΕΓΩ» ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΙΟ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
ΕΝΑΝΤΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΨΕΜΜΑΤΑ , ΚΛΕΒΟΥΝ , ΒΙΑΖΟΥΝ , ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ...ΧΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΟ «ΕΓΩ» ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΑΛΗΘΗ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ...
ΟΙ ΑΔΑΕΙΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ...ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟ «ΕΓΩ» ΤΟΥΣ... ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΠΛΗΓΩΘΕΙ ΤΟ «ΕΓΩ» ΤΟΥΣ...
Ο ΝΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ «ΕΓΩ»...ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ... ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΟ «ΕΓΩ» ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ....
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΠΟΣΟ ΠΟΝΗΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΕΓΩ» ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ....
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΕΧΘΡΟ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΤΟ ΕΧΘΡΟ...
ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΤΟ «ΕΓΩ» ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ....
ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΕΓΩ» ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ ΤΟΥ...
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ Η ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ...
ΚΑΘΕ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ «ΕΓΩ» ΩΣ ΕΧΘΡΟΥ ΜΑΣ...

ΣΤΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΜΑΣ...
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΜΑΣ Η ΑΝΤΙΛΗΨΗ , Η ΑΓΝΟΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ «ΕΓΩ» ΜΑΣ...
''Εγώ'' = Ο ΜΟΝΟΣ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΕΧΘΡΟΣ












ΠΗΓΗ...REVOLVER (ΤΑΙΝΙΑ)

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟ ΕΝΑΤΟ ΚΥΜΑ 

www.facebook.com/notes/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%B7%CF%83-%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%85%CE%BD%CE%B7%CF%83/-%CE%B5-%CE%B3-%CF%8E-/413336688707667





''Για να δώσεις τέλος στη δυστυχία που ταλαιπωρεί την ανθρώπινη υπόσταση επί χιλιάδες χρόνια, πρέπει να ξεκινήσεις με τον εαυ­τό σου και να αναλάβεις την ευθύνη για την εσωτερική σου κα­τάσταση ανά πάσα στιγμή. Αυτό σημαίνει τώρα. Ρώτα τον εαυτό σου: «Υπάρχει αρνητικότητα μέσα μου αυτή τη στιγμή;»

Έπειτα, να είσαι σε εγρήγορση, να δίνεις προσοχή στις σκέψεις σου κα­θώς και στα συναισθήματά σου. Έχε το νου σου για τη δυστυχία σε χαμηλό επίπεδο, με όποια από τις μορφές ανέφερα νωρίτερα, όπως αίσθηση ανικανοποίητου, νευρικότητα, «μπούχτισμα» κ.λπ.
Έχε το νου σου για σκέψεις που φαίνεται να δικαιολογούν ή να εξηγούν αυτή τη δυστυχία, ενώ, στην πραγματικότητα, την προ­καλούν.

Τη στιγμή που αποκτάς επίγνωση μιας αρνητικής κατάστάσης μέσα σου, δε σημαίνει ότι έχεις αποτύχει. Σημαίνει ότι έ­χεις πετύχει.
Μέχρι να συμβεί αυτή η επίγνωση, υπάρχει ταύτιση με εσωτερικές καταστάσεις, κι αυτού του είδους η ταύτιση είναι το Εγώ. Μαζί με την επίγνωση έρχεται η αποταύτιση από τις σκέ­ψεις, τα συναισθήματα και τις αντιδράσεις. Αυτό δεν πρέπει να συγχέεται με την άρνηση. Οι σκέψεις, τα συναισθήματα ή οι α­ντιδράσεις αναγνωρίζονται και, τη στιγμή της αναγνώρισης, η α­ποταύτιση συμβαίνει αυτομάτως. Η αίσθηση του εαυτού σου, του ποιος είσαι, υφίσταται τότε μεταστροφή: Πριν ήσουν οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι αντιδράσεις· τώρα είσαι η επίγνωση, η συνειδητή Παρουσία που παρατηρεί αυτές τις καταστάσεις.

«Κάποια μέρα θα ελευθερωθώ από το Εγώ». Ποιος μιλάει; Το Εγώ. Το να ελευθερωθείς από το Εγώ δεν είναι, στην πραγματι­κότητα, μεγάλη δουλειά, αλλά πολύ μικρή.
Το μόνο που χρειά­ζεται να κάνεις είναι να έχεις επίγνωση των σκέψεων και συναι­σθημάτων σου καθώς εμφανίζονται.

Αυτό στην πραγματικότητα δεν είναι κάτι που «κάνεις» αλλά κάτι που «βλέπεις». Με αυτή την έννοια, είναι αλήθεια ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για να ε­λευθερωθείς από το Εγώ.

Όταν συμβεί αυτή η μεταστροφή, που είναι η μεταστροφή από τη σκέψη στην επίγνωση, μια ευφυΐα κατά πολύ μεγαλύτερη από την πονηριά του Εγώ αρχίζει να λει­τουργεί στη ζωή σου. Τα συναισθήματα, ακόμα και οι σκέψεις, αποπροσωποποιούνται μέσω της επίγνωσης. Αναγνωρίζεται η α­πρόσωπη φύση τους.
Δεν υπάρχει πια εαυτός μέσα τους. 
Είναι α­πλώς ανθρώπινα συναισθήματα, ανθρώπινες σκέψεις.
Ολόκλη­ρη η προσωπική σου ιστορία, που τελικά δεν είναι τίποτα περισ­σότερο από μια ιστορία, ένα μάτσο σκέψεις και συναισθήματα, αποκτά δευτερεύουσα σημασία''


Αποστόλης Παγούνης

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
Related Posts with Thumbnails